Sportslig målsætning

2022 - 2024:
Returnere til ligaen.

2024 - 2026:
Konsolidere holdet i ligaen med 50% egne talenter.

Talent:
Hvert år skal minimum to ungdomsspillere indlemmes i ligatruppen.

2022 - 2024:
U17 og U19 i ungdomsligaen.

Mission:

Holstebro Håndbold vil være Vestjyllands dameligaklub – bygget på sande og bæredygtige værdier, der sikrer rammerne for et seriøst og elitepræget håndboldmiljø.

Vision:

Visionen er, at skabe et talentmiljø, hvor udsigten til at blive ligaspiller er reel og indenfor rækkevidde. Vi vil tilbyde træning og udvikling på et højt håndboldfagligt niveau, der matcher de tilbud, som findes i topklubber i Danmark og samtidigt sikre at håndbold og uddannelse går hånd i hånd.

Værdisæt:

• Vi vil vinde
  • Viljestyrke
  • Sammenhold
  • Den der træner bedst, bliver bedst
  • Talentet skal blomstre – Vi tør – Vi gør
  • Ydmyg overfor sine omgivelser
  • Sponsorerne er en del af holdet.

Overordnede mål:

1. At fastholde og udvikle kvindehåndbolden i Holstebro og omegn på liga niveau.
  2. At udvikle et stærkt og elite præget håndboldmiljø til de mange unge talenter i Holstebro og omegn.
  3. At fastholde den dybe forankring i Holstebro Håndbold 90 i sunde foreningsmæssige principper.
  4. At sikre kontinuiteten i driften af Holstebro Håndbold A/S, samt økonomisk og organisatorisk bæredygtighed over en længere tidshorisont.
  5. At udvikle et stærkt og gensidigt partnerskab med sponsorer, supportere og samarbejdspartnere i og omkring Holstebro Håndbold A/S.